GRÖNAN<3

                                                                             I FÖRRGÅR
Hej bloggen i förgår så var jag på grönan med mika det var fett kul och erik saade va där<3 men det tråkiga var att det var så mycke folk där.men vi hade ändå kul.
                                                                                 IGÅR
och igår så hade vi fotbolls match vi vann med 5-0 och jag gjorde tre mål av dom!!!det var en 98 match och vi hade 4 98.or och 4 99:or så vi va bara 8 stycken och dom andra hade typ 16 spelare.Det vvar ganska jobbigt att köra med bara en avbytare.

                                                                             IDAG
Idag så är jag hemma för jag gick till doktorn med min kompis klara för hon har haft halsfluss. Så då passade doktorn på att kolla min hals och då såg dom att jag hade blivit smittad av klara så nu måste jag vara hemma i tre dagar. Ganska skönt men ändå jobbigt. för jag vill vara med mina kompisa. Men det är skönt för att jag får sovmorgon...puss hoppas jag blir frisk snart//elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0